nedeľa 24. novembra 2013

Relax...take it easy...

Nuž niekedy to tak býva, že človek mieni a zároveň a mení...to je tak keď sa vám nechce ani pohybovať sa a nieto zo seba ešte niečo vydať ! Ale na svoju obranu (hlavne pred sebou) mám toho naozaj veľa...donekonečna a ešte ďalej :D

Aj napriek tomu, že som povedala (napísala), že sľuby sa nesmú porušiť, tak som sa teda nepochlapila ...:/
Ale! Nie som až taká lenivá a to, že to tu trochu zanedbávam nie je to celkom tak ! Rozmýšľam, vymýšľam, plánujem a navrhujem...a preto onedlho bude nový look blogu...nie až tak iný ale predsa tu budú nejaké zmeny.

A rozhodla som sa, že zverejním zatiaľ nezverejnené ! Tešte sa... :D

Ha! Už by som bola zabudla...došla mi pohľadnica...precestovala nekonečných 8,658 km ! Až z Taiwanu. Keď som ju uvidela medzi poštou začala som skákať od radosti :D Ale úplne vážne...samú ma to prekvapilo. A konečne som mala chvíľku voľna cez víkend..a tak som relaxovala...:) Ved vidíte :D
Vyzerám síce trošku strašidelne :D mamka mi povedala, že ako Hanibal Lector ale nič to ! Bolo mi pod ňou tak príjemne ...je to hydratačná maska od Balei a už som ju mala dva krát a nemôžem na ňu krivého slova povedať...neodfotila som obal, lebo viete hlava deravá a nemám ju ani pekne vyrovnanú ale asi mám malú tvár alebo maska bola príliš veľká :D Nuž čo...

Onedlho som späť...dobrú noc...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára