štvrtok 17. októbra 2013

Life...

Nikdy som si nemyslela, že únava môže byť únavnejšia, jeseň jesennejšia a vietor veternejší (alebo skôr Košice veternejšie :D) !

Teraz mám celkom pekné a v pohode obdobie, aj keď mi tu stále niekto chýba. Začala som v novej brigáde, kde je asi najlepší kolektív v akom som kedy pracovala, skvelá atmosféra, ľudia a pracovné prostredie. Nemôžem byť spokojnejšia :) To sa možno zmení až po výplate ale snáď sa to nestane :D

Aj keď ! predsa len niečo zlé sa mi dnes stalo ! A týmto by som sa chcela poďakovať jednej veľmi skvelej obstarožnej dôchodkyni, že svojím veľmi drzým nástupom do električky a pchaním sa najprv zhodila na zem môj malý milý modrý iPod nano zhodila na zem a potom mi na neho dokonca stúpila ! A ešte pekne rovno na dotykový display takže si to asi viete predstaviť :/  A potom samozrejme popierala všetko okrem svojej prítomnosti v tej električke a nakoniec to zvalila na mňa ! Veď prečo nie ? A tak mám super motiváciu v práci lebo si ani nechcem predstaviť koľko za to budú v Jablku účtovať. Asi by sa mi oplatilo rovno kúúpiť nový, ale ja môj je ešte tá stará generácia a nosím ho na behanie lebo si ho viem pripnúť na remienok na zápästie :/

Ach no uvidíme ...ale nebudem tu vyplakávať nad materiálnou vecou. Aj keď viete ...nepoteší.

Už mám rozpísané nejaké články dopredu, aby som splnila sľub ktorý som dala sama sebe. Lebo keby sme už neplnili ani sľuby, ktoré dáme sami sebe tak by sme vlastne podviedli sami seba a to sa nerobí...



3 komentáre:

  1. tak to je skoda....niekedy je neohladuplnost prekvapujuca!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne ! ja som čakala aspoň, že dotyčná osoba sa mi ospravedlní, ja by som od nej ani peniaze nevzala ...ale toto ma veľmi nahnevalo

      Odstrániť
  2. moji milovaní dôchodcovia... raz zomrú, beriem to tak. inak úžasná pesníčka! :)

    OdpovedaťOdstrániť